Jak na strukturu PR článku?

Není to nic složitého.

Naopak.

Jednoduché vyhrává.

Na vytvoření struktury stačí:

# Nadpis

Je nejdůležitější.

Nikdo nečte dlouhé nadpisy.

Tedy musí být krátký a jednoduchý.

Výstižný.

Úderný.

Vzbuzující zvědavost.

Může být vtipný, může šokovat, ale každopádně musí být srozumitelný.

Je dobré si uvědomit, že článek bude soutěžit s mnoha jinými články, které se nabízejí k přečtení.

Školou pro inzerenta snažícího se vymyslet nadpis může být bulvární tisk nebo bulvární internetový portál.

# Prefix

Jinými slovy upoutávka.

Musí krátce jednou nebo dvěma větami upoutat a přesvědčit čtenáře, že má smysl číst dál.

# Tělo článku

Neboli samotný text článku.

Stačí krátký.

Lidé nemají čas číst dlouhé statě.

Stačí sdělit podstatné a zaujmou obrázky.

Třeba takovými, které ukazují dovednost inzerenta coby poskytovatele služby nebo nabízejícího výrobek.

Napíše-li inzerent v článku vše, nemá pak již zákazník důvod zavolat.

Nabude dojem, že už všechno ví.

Tedy pokud dočte do konce :-)

# Kontakt

Zde jen malé doporučení.

Není zapotřebí podceňovat inteligenci čtenářů a psát před mojejmeno@domena.cz slovíčko e-mail:

Stejně tak jsou zbytečná slovíčka kontakt, web a další.

Každý přece ví, že www.mujweb.cz je adresa webu a nemusí být před tímto řetězcem znaků slovíčko web:

Přečtěte si, jak stylizovat PR článek

Seznam všech příspěvků na tomto webu:

Jak napsat dobrý PR článek?

Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku? 

Jak na strukturu PR článku

Jak na stylizaci PR článku? 

Jak vybrat médium pro inzerci PR článku?


Jak by mohl vypadat váš PR článek?

Pár rad ohledně gramatiky

SEO vražda 

Linkbulding - cesta k vyšší návštěvnosti