Není to nic složitého.
Naopak.
Jednoduché vyhrává.
Na vytvoření struktury stačí:
# Nadpis
Je nejdůležitější.
Nikdo nečte dlouhé nadpisy.
Tedy musí být krátký a jednoduchý.
Výstižný.
Úderný.
Vzbuzující zvědavost.
Může být vtipný, může šokovat, ale každopádně musí být srozumitelný.
Je dobré si uvědomit, že článek bude soutěžit s mnoha jinými články, které se nabízejí k přečtení.
Školou pro inzerenta snažícího se vymyslet nadpis může být bulvární tisk nebo bulvární internetový portál.
# Prefix
Jinými slovy upoutávka.
Musí krátce jednou nebo dvěma větami upoutat a přesvědčit čtenáře, že má smysl číst dál.
# Tělo článku
Neboli samotný text článku.
Stačí krátký.
Lidé nemají čas číst dlouhé statě.
Stačí sdělit podstatné a zaujmou obrázky.
Třeba takovými, které ukazují dovednost inzerenta coby poskytovatele služby nebo nabízejícího výrobek.
Napíše-li inzerent v článku vše, nemá pak již zákazník důvod zavolat.
Nabude dojem, že už všechno ví.
Tedy pokud dočte do konce :-)
# Kontakt
Zde jen malé doporučení.
Není zapotřebí podceňovat inteligenci čtenářů a psát před mojejmeno@domena.cz slovíčko e-mail:
Stejně tak jsou zbytečná slovíčka kontakt, web a další.
Každý přece ví, že www.mujweb.cz je adresa webu a nemusí být před tímto řetězcem znaků slovíčko web:
Přečtěte si, jak stylizovat PR článek.
Seznam všech příspěvků na tomto webu:
Jak napsat dobrý PR článek?
Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku?
Jak na strukturu PR článku
Jak na stylizaci PR článku?
Jak vybrat médium pro inzerci PR článku?
Jak by mohl vypadat váš PR článek?
Pár rad ohledně gramatiky
SEO vražda
Linkbulding - cesta k vyšší návštěvnosti
Naopak.
Jednoduché vyhrává.
Na vytvoření struktury stačí:
# Nadpis
Je nejdůležitější.
Nikdo nečte dlouhé nadpisy.
Tedy musí být krátký a jednoduchý.
Výstižný.
Úderný.
Vzbuzující zvědavost.
Může být vtipný, může šokovat, ale každopádně musí být srozumitelný.
Je dobré si uvědomit, že článek bude soutěžit s mnoha jinými články, které se nabízejí k přečtení.
Školou pro inzerenta snažícího se vymyslet nadpis může být bulvární tisk nebo bulvární internetový portál.
# Prefix
Jinými slovy upoutávka.
Musí krátce jednou nebo dvěma větami upoutat a přesvědčit čtenáře, že má smysl číst dál.
# Tělo článku
Neboli samotný text článku.
Stačí krátký.
Lidé nemají čas číst dlouhé statě.
Stačí sdělit podstatné a zaujmou obrázky.
Třeba takovými, které ukazují dovednost inzerenta coby poskytovatele služby nebo nabízejícího výrobek.
Napíše-li inzerent v článku vše, nemá pak již zákazník důvod zavolat.
Nabude dojem, že už všechno ví.
Tedy pokud dočte do konce :-)
# Kontakt
Zde jen malé doporučení.
Není zapotřebí podceňovat inteligenci čtenářů a psát před mojejmeno@domena.cz slovíčko e-mail:
Stejně tak jsou zbytečná slovíčka kontakt, web a další.
Každý přece ví, že www.mujweb.cz je adresa webu a nemusí být před tímto řetězcem znaků slovíčko web:
Přečtěte si, jak stylizovat PR článek.
Seznam všech příspěvků na tomto webu:
Jak napsat dobrý PR článek?
Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku?
Jak na strukturu PR článku
Jak na stylizaci PR článku?
Jak vybrat médium pro inzerci PR článku?
Jak by mohl vypadat váš PR článek?
Pár rad ohledně gramatiky
SEO vražda
Linkbulding - cesta k vyšší návštěvnosti